Megoldás a túl sok, nem releváns Facebook poszt problémájára

Irreleváns Facebook poszt problémája
Facebook poszt

Az előző cikkemben felvetettem egy problémát, mégpedig a túl sok irreleváns Facebook poszt kérdését. Ahogyan legutóbb is írtam ez két szempontból jelenthet gondot.

1.: A tág célközönség miatt sok olyan posztod lesz, ami valakinek nem lesz érdekes.

2.: Könnyű beleesni abba a hibába, hogy a tevékenységi körödtől teljesen távol álló bejegyzéssel jelensz meg, csak hogy tartani tudd a megszokott poszt mennyiséget.

Ebben a cikkemben, most az első problémára mutatok Neked egy megoldást.

Tudom, hogy vannak helyzetek, amikor egyszerűen nincs más megoldás, muszáj több célközönséget megszólítani a posztokkal. Például van egy ügyfelünk, akinek több, mint 27 000 kedvelője, követője van a Facebook oldalán. Hotel lévén van köztünk huszonéves fiatal és hatvanas nyugdíjas, nők-férfiak vegyesen. Náluk ez a megoldás néha nagyon jól jön, hiszen van, amikor kifejezetten az időseket, néha pedig csak a fiatalokat akarjuk megszólítani. Bár nekik nem posztolunk túl sokat, de még néha így is hasznos ez az eszköz.

Azonban amikor naponta több posztot szeretnél kitenni és az a cél, hogy az a leghatékonyabban eljusson a célközönséghez vakvágányok nélkül, akkor érdemes a “A hírfolyambeli célközönség és a bejegyzések láthatósága” lehetőséggel élni, aminek a segítségével közel olyan jól célozhatod a posztokat, mint a hirdetéseket.

Mutatom, mit kell tenned, hogy Te is használhasd:

1.: lépés: Kattints az oldal tetején a Beállítások részre.

2.: lépés: Majd a jobb oldali menüsávban az Általános gombar.

3.: lépés: A „A hírfolyambeli célközönség és a bejegyzések láthatósága” résznél pipáld ki a kis négyzetet.

És innentől már használhatod ezt a nagyszerű célzási lehetőséget, aminek köszönhetően a posztjaid, már csak annak jelennek meg, akiknek szeretnéd.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.