Facebook dinamikus remarketing kampány

Jó lenne, ha Te is megszólíthatnád azokat az embereket, akik vásárlás nélkül hagyták el az oldalad? Akkor miért nem teszed?

Jobb később, mint soha, így ha eddig nem éltél a Facebook remarketing lehetőségeivel, akkor most már Te is megteheted. Egy több száz vagy több ezer termékes webáruház esetében nagyon nehéz lenne minden egyes termékre külön remarketing hirdetést indítani. De szerencsére már erre is van megoldás.

Ahogyan az AdWords hirdetési felületén úgy a Facbooknál is van már lehetőség dinamikus remarketing kampányok indítására. De mi az a dinamikus remarketing? Ez egy olyan megoldás, aminek a segítségével az oldaladra látogatóknak azokat a termékeket ajánlhatod újra, amiket megnéztek. Ilyenkor egy Facebook kódot helyezünk el az adott termék oldalán, ami jelzi a közösség oldalnak, ha valaki azt megnézte és később újra megmutatja Neki a Facebook felületén.

Miért nagyon jó lehetőség ez számodra is?

Részben ugye azért, mert így több százalékkal megnövelheted az eladásaid, hiszen sokkal könnyebb olyanoknak értékesíteni, akik már maguktól érdeklődtek irántad. Másrészről pedig azért, mert a Facebookon az emberek többsége naponta akár több órát is eltölt. Bár nem a vásárlás a fő céljuk, de könnyedén felhívhatod azoknak a figyelmét, akik egy külső tényező miatt nem fejezték be a vásárlást. Mik lehetnek ezek az esetek? Például nem volt kéznél a bankkártyája, hogy befejezze a vásárlást vagy megzavart a síró gyermeke, esetleg pont találkozott a tömegközlekedésen egy ismerősével. Igazából számtalan ilyen tényező akadhat, amik képesek meghiúsítani egy vásárlást és Te tehetsz azért, hogy ezeknek egy részét mégis sikeressé tedd.

Egyre alacsonyabbak a konverziós számok

Biztosan Te is tapasztalod, hogy a területeden is folyamatosan gyarapodik a konkurencia, aminek köszönhetően egyre nehezebb megszerezni egy vásárlót. Hiszen már nem csak a hazai vállalkozókkal, hanem sokszor a külföldi cégekkel is fel kell venned a versenyt. Így már gyakran az is jónak számít, ha 1-2%-os a vásárlási arány. Ezeken a számokon javíthatsz hatékonyan, ha latba veted a remarketinget a Facebookon is.

Miben tudok Neked ebben segíteni?

Bár a dinamikus remarketingnek köszönhetően már sokkal egyszerűbbé vált több ezer termék esetén is a látogatók újra megszólítása, azonban ez nem azt jelenti, hogy nem igényel szaktudást. A kódok beillesztése és a hirdetések beállítása ugyan ugyanúgy megköveteli a szakmai felkészültséget és a tapasztalatokat. Mivel én rendelkezek minden ehhez szükséges kompetenciával hatékonnyá tudom tenni a Te remarketinged is.