Facebook oldal indítás

Kinek van szükséges Facebook oldalra? Egyáltalán kell e egy vállalkozásnak Facebook oldalt fenntartania?

Nem is kérdés, hogy a válasz egyértelműen igen! Mára egy Facebook céges profil olyan lett egy vállalkozás számra, mint egy második online névjegykártya. Nem is tudnék már olyan iparágat mondani, akik számára felesleges lehet egy Facebook oldal üzemeltetése. És ez évről évre egyre fontosabb lesz, hiszen a közösségi oldal egyre nagyobb teret hódít. Folyamatosan gyarapodik a felhasználóinak a száma, arról nem is beszélve, hogy lassan a Facebook generáció is felnő. Ők azok az emberek, akik az információk nagy részét már a Facebook segítségével szerzik be, így nagyon hatékonyan el lehet érni a segítségével Őket.

Mit kezdhet egy Facebook oldallal egy építőipari vállalkozás vagy egy szerszámgyártó cég?

Vannak olyan területek, ahol még mindig úgy gondolják a vezetők, hogy az Ő tevékenységükkel nem kapcsolódik össze a Facebook közönsége, hiszen az ügyfélkörük nem erről a felületről informálódik. Alapvetően ebben lehet igazság, de Ők is ugyan úgy használják az internetet. Hallanak a vállalkozásodról, rákeresnek a Googleben és akkor találkozni fognak a Facebook oldaladdal is. Ahol, ha azt látják, hogy aktívan jelen vagy és tájékoztatod a követőidet, akkor az jó fényt vet majd Rád. Részben azért, mert így Ők is hozzájuthatnak ezekhez az információkhoz részben pedig azért, mert így látják, hogy Te komoly hangsúlyt fektetsz a vállalkozásod online jelenlétére is. Ez pedig jó hatással lesz a megítélésedre.

Nincs még Facebook oldala a vállalkozásodnak, de szeretnél egyet?

Ez egy nagyon jó döntés! Megszületett az elhatározás, akkor már csak annyi dolgod van, hogy létrehozod a vállalkozói Facebook oldalad. Ez alapvetően nem kíván különösebb szaktudást. Persze attól függ, hogy mit szeretnél. Mert egy Facebook profil kialakításánál is vannak olyan paraméterek és fortélyok melyek ismerete egy sokkal jobb végeredményhez vezetnek. Gyakran szembesülök vele, hogy sok cég csak muszájból regisztrál erre a népszerű közösségi oldalra és ez visszaköszön a végeredményen is. Nagyon hiányosak az információk, nincs igényes profil és borítókép, nem aknázzák ki a lehetőségeket. Ennél már szerintem az is jobb, ha egyáltalán nincsenek jelen a Facebookon. Szerintem valamit vagy csináljuk jól vagy sehogy, mert egy ilyen Facebook profil csak rontani foga a megítéléseden ahelyett, hogy javítaná azt.

Neked mi a célod?

Ez persze egy költői kérdés, hiszen biztos vagyok benne, hogy számodra is az a fontos, hogy minél jobb színben tüntesd fel a vállalkozásod és minden lehetőséget megragadj a fejlesztésére. Ezért is hoztam létre ezt a megoldásomat. Mert azt látom, hogy sok cégnek, nem hogy egy Facebook profil üzemeltetésére, de még a tisztességes elindításra sincsen elegendő kapacitása. Ha Te is elhatároztad, hogy kiaknázod a Facebook által nyújtott lehetőségeket is, és szeretnéd a legjobbat a vállalkozásodnak, akkor van egy nagyszerű hírem. Megtaláltad azt az ember, aki ebben a segítségedre lehet! Hiszen én ki tudok alakítani számotokra egy olyan Facebook profilt, amire biztosan büszke leszel és a vállalkozásod épülését, fejlődését szolgálja majd. Vedd fel velem a kapcsolatot, hogy mihamarabb hozzáláthassunk a közös munkához.