Facebook oldal menedzsment

Neked egy nap hány szabad órád van?

Én is vállalkozó vagyok, így nagyon jól tudom, hogy ez az életforma naponta 13-14 vagy kár több óra munkával is járhat. Foglalkoznod kell a termékeddel vagy szolgáltatásoddal, az alkalmazottakkal, a könyvelővel, az új ügyfelekkel, az innovációkkal. Mindezek mellett biztos vagyok benne, hogy nincs időd a vállalkozásod Facebook oldalát is menedzselni.

Nem baj, majd rábízod valakire?

Abban az esetben, ha van egy marketinges a cégnél ( bár nagyon sokszor Neki is jól jön a külső segítség) ez a kérdéskör megoldottnak látszik. Azonban már eddig is sok olyan ügyfelem volt és van most is, akik sokáig a titkárnőre bízták ezeket a feladatokat. Úgy gondolták, hogy néhány poszt megírására Ő is képes lesz. Azonban a Facebook marketing ennél sokkal tágabb lehetőségeket tartogat.

Egyre kevesebb az organikus (ingyenes) elérés

A Facebook minden évben visszavesz a cégek organikus eléréseiből, ami azt jelenti, hogy egyre kevesebben látják a posztjaitokat. Persze ezeken a számokon nagyon sokat lehet javítani, ha ismeritek azokat a praktikákat, amikkel ingyen eljuttatjátok a posztokat a célközönségetekhez. Azonban, ha ezekkel nem vagytok tisztában, akkor lehet, hogy egy poszttal csak a követőitek 2-3%-át tudjátok megszólítani. Vajon ennyiből is számíthattok konverziókra?

Te tudod, hogy mire kíváncsi a célközönséged?

Sok cég jobb esetben is havonta 1-2 alkalommal tesz közzé valamit a közösségi oldalán. Ezek általában az új terméke, akciók szoktak lenni. De sajnos ez még bőven nem meríti ki a közösségi média kommunikáció fogalmát, hiszen sokkal több érdekes poszttal jelenhetnétek meg, amikkel nem csak hatékonyan növelhetitek a követők számát, de sokkal nagyobb eséllyel lesznek belőlük új ügyfelek.

A legfontosabb kérdés: kik lehetnek az új ügyfeleid

A marketing kommunikációs folyamatok legelső lépése, hogy meghatározzuk kik azok a felhasználók, akiket valóban érdekelhet a termékeid vagy szolgáltatásod. A marketing területén tapasztalatlanok általában az összes felhasználót annak tekintik és remélik, hogy a nagy merítésből majd sok hal marad a halójukban. De sajnos ez nem így működik. Számodra az a legjobb, ha csak egy szűk kört célzol meg. Csak azokat, akik nagy valószínűséggel a vásárlóid lehetnek. Az összes többi ember érdektelen számodra. Éppen ezért létkérdés, hogy tudd kik Ők és hozzájuk beszélj a posztjaiddal és őket célozd meg a hirdetéseiddel. Hidd el sokkal jobb eredményeket fogsz elérni, ha nem akarsz mindenkit a követőid között tudni.

Miért van szükséged mindehhez egy szakemberre?

Mert én tudom a válaszokat a fent feltett kérdésekre. Pontosan megtudom határozni, hogy kik a Te célközönséged és milyen módszerekkel tudom megszólítani őket. Ismerem azokat a praktikákat, amikkel növelhetem az organikus elérések számát és ezzel pénzt takaríthatok meg Neked. Hirdetésekre és kiemelésekre így is biztosan szükség lesz, azonban kevesebb befektetéssel nagyobb eredményeket fogunk elérni. Mindezt úgy, hogy Neked minimális energiát kell belefektetned. Te is szeretnéd, hogy idő, pénz és energia takarékosan számíthass biztos fejlődésre? Akkor vedd fel velem a kapcsolatot és kezdjük meg mihamarabb a közös munkát.